Defect of beschadigd artikel melden
Op alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. Ook als je artikel kapot bezorgd is is of al binnen de zichttermijn van 14 dagen stuk is gegaan.
We hebben maar twee dingen nodig: je aankoopbewijs (dit is de orderbevestiging die je van ons hebt ontvangen) en een duidelijke omschrijving van wat er mis is. Het liefst ontvangen wij ook nog een foto en-/of video waarop de schade duidelijk te zien is. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe sneller wij je kunnen helpen!
Neem contact met ons op over de reparatie/vervanging van je artikel of de terugbetaling van het aankoopbedrag. Dit kan via Mijn Tickets. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die je via Mijn Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van je account.
Indien je geen account hebt kan je ons ook een e-mail sturen naar [email protected]. Vergeet niet om je ordernummer (bijvoorbeeld ORD01234) te vermelden in de e-mail.