Pakket is niet bezorgd/compleet
Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…
… PostNL niet is langsgekomen
Klik bij Mijn Bestellingen op 'bekijken'. Je kunt hier de status van je pakket bekijken. Al onze bestellingen, zowel enveloppen als pakketten, worden met een track & trace verzonden. In de bevestigingsmail kan je via de track & trace kijken waar de postbode zich bevindt. Kan je de status van je bestelling niet zien? Neem dan contact met PostNL op.
Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren.
... je pakket niet compleet is
Al onze bestellingen worden in één pakket verzonden. Indien je artikel(en) mist dan is er helaas wat fout gegaan. Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is, dit kan via Mijn Tickets. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die je via Mijn Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van je account. Indien je geen account hebt aangemaakt kan je ons ook altijd een e-mail sturen via [email protected], of ons contacteren via social media @bariumbuizen
Vermeld hierbij je ordernummer en het liefst een foto van de pakbon, zo kunnen wij je nog sneller helpen. Heb je verkeerde artikelen ontvangen? Neem hier dan ook een foto van en vermeld om welke product(en), variant(en) en hoeveelheden het gaat.
Vaak zijn bestellingen helaas vertraagd bij PostNL. Bekijk hiervoor Waarom duurt mijn bestelling langer dan normaal?