Bestelling niet ontvangen
Bestelling niet ontvangen
Heb je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdag ontvangen? Check of je de bestelling wel onder Mijn Bestellingen ziet staan. Vaak zijn bestellingen helaas vertraagd bij GLS/DPD. Bekijk hiervoor Waarom duurt de bezorging langer dan normaal? . Je kan ons ook een e-mail sturen naar [email protected].
Bestelling niet zichtbaar
- Heb je wel een orderbevestiging op je mail ontvangen? Wacht minimaal een uur en maximaal een dag af. Daarna moet de bestelling zeker zichtbaar zijn.
- Heb je geen orderbevestiging op je mail gekregen? Dan hebben we je bestelling helaas niet goed ontvangen. Plaats je bestelling opnieuw.Wel al betaald? Stuur ons dan een bericht met je gehele betaalbewijs. We storten het bedrag binnen vijf werkdagen terug.
Bestelling wel zichtbaar
- Is je bestelling wel zichtbaar, maar heb je niks ontvangen? Het kan zijn dat een artikel onvoldoende op voorraad is. Volg de status via Mijn Bestellingen: ga naar 'bekijken'. Neem contact met ons op via Mijn Tickets op als je na twee werkdagen nog niks ziet.
- Indien je een track & trace hebt ontvangen kan je je bestelling volgen door op de track & trace knop te klikken, die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.